środa, 7 stycznia 2015

Post numer 3.

Z życia wciąż uczącej się Fretki (szczurka)... 

Witajcie!
Wciąż jeszcze nie mogę w to uwierzyć! Moje szczurki, a właściwie Fretka zaczeła reagować na słowo "chodź". Gdy ja wypowiedałem ten wyraz, ona przychodziła do mnie. W zamian za to dostawała nagrodę. Czynność tą powtarzałem wiele razy, aż ona zapamiętała komendę. Efekt jest taki, że Fretka reaguję na słowo, z czego jestem bardzo dumny. Wszystkim, którzy mają w domu gryzonia polecam taką sztuczę.
                                                                                                            Pozdrawiamy. Tomek i Gabryś. :)

(filmik jest treścią nagraną sprzed ok. 1 miesiąca)

Przypominamy, że mamy nowego fanepage'a. Zapraszamy.
Obserwujcie nas! :)

3 komentarze:

  1. Jak ty to zrobiłeś? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o sztuczkę jest to bardzo prostę! Wołaj gryzonia komendą "chodź" (lub inną) dotąd aż przyjdzie. Jak dojdzie do ciebie daj mu nagrodę. Powtarzaj to, aż się nauczy! :) Mam nadzieję, że ci się uda. Zapraszam na więcej filmików, które będą niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny szczurek :)
    zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)