wtorek, 6 stycznia 2015

Post numer 2.

Nasi wychowankowie...

  Tak jak wspominaliśmy w poprzednim wpisie ten post będzie poświęcony przedstawieniu naszych zwierząt. Dwoje z autorów tego bloga opiekują się gryzoniami. Ich pupile są ciekawskie oraz inteligentne (tak jak każdy gryzoń). 
  Tomasz ma dwa szczurki rasy Dumbo- Jeremiasza i Fretkę, do których jest bardzo przywiązany i darzy je szczególną sympatią. Jego wychowankowie zamieszkują w jego domu już kilka miesięcy, przez co zdąrzyli się do niego przyzwyczaić. 
  A oto ich zdjęcia:
                              Jeremiasz:
                             






                              Fretka:
                                 


Jak pewnie już zauważyliście nasz blog jest prowadzony od nowa dlatego, iż odłączyłem go od projektu i stałem się niezależny. Z tego właśnie powodu brak wzmianek o nim.

ZAPRASZAMY NA NASZEGO NOWEGO FANPAGE'A: 


2 komentarze:

  1. Walduś jest świetny! :) sama miałam kilka chomików, niestety wszystkie już zmarły, ostatni Jerzy w lipcu zeszłego roku. obecnie mam dwie świnki morskie i je uwielbiam. ;) generalnie, do gryzoni mam ogromną słabość, więc myślę, że to fajna tematyka bloga. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Jeśli będziesz z nami na bierząco wstawimy więcej zdjęć oraz filmów na temat Waldusia! :) A może chcesz się podzielić z nami swoją pasją? Jeśli tak, to opisz swoją hodowlę na nasz e-mail, a napiszemy o tym posta. Niech inni zobaczą, że jest nas więcej.! :) Pozdrawiamy.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)