niedziela, 11 stycznia 2015

Post numer 7.

"Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem"

Witajcie! 
  Dzisiaj wpadłem na taki pomysł, aby dowiedzieć się ilu mamy na blogu prawdziwych wielbicieli gryzoni. Lecz za nim do tego przejdziemy chciałbym pokazać wam kilka zdjęć z kolejnej sesji zdjęciowej. :)

 











Jak na dzisiejszy dzień zdjęć wystarczy :). Wróćmy do tematu posta. A mianowicie, ilu z was lubi te małe stworzenia (gryzonie)? Bo z tego co zaobserwowałem z życia to rzadko zdaża się żeby ktoś je tolerował. W śród moich znajomych nikt ich nie lubi (oczywiście oprócz przyjaciół). Nie wspominając o mojej mało taktycznej klasie. Śmieją się, dogryzują na temat moich szczurów. Takie zachowanie mnie strasznie denerwuje, myślę, że definitywnie powinni skończyć z brakiem tolerancji.
A wy jak uważacie, lubicie je? Piszcie swoje poglądy w komentarzach. Liczę na to, że jest więcej wielbicieli gryzoni! :)

Obserwujcie nas! :)

                                                                        Pozdrawiam Tomek.







                

12 komentarzy:

  1. ze szczurami jest tak, że gdyby nie ten ogon, to... ;) niemniej ja uważam je za bardzo urocze i mądre stworzonka i generalnie większość gryzoni przytuliłabym do serduszka. ;) ale i tak niepodzielnie królują w nim obecnie moje świnki morskie. ;)
    a co do liczby wyświetleń, to każdy z nas zaczynał od zera, więc wszystko jeszcze przed Tobą. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że przede mną. Może mi się uda jakoś wybić. :) Też bardzo lubię świnki morskie :)

      Usuń
    2. A co do twojego bloga, to bardzo, bardzo mi się podoba :)

      Usuń
  2. Uwielbiam gryzonie! Nie wiem czemu. Miałam mnóstwo chomików i po prostu traktowałam je jak część rodziny co denerwowało moją mamę,która za nimi nie przepadała. Również miałam dwie świnki morskie. Mam z nimi same dobre wspomnienia. Wszystkie odeszły,ale nadal są w moim sercu. Wydaję się to śmieszne, ale bardzo szybko się przywiązuje do zwierząt :))
    Pozdrawiam gorąco!

    jestemnatasza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam, :) I też nie wiem, nie mogę zbadać czemu czemu. Poprostu mam do nich zamiłowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gryzoń na smyczy, tego jeszcze nie widziałam! :D

    zapraszam do mnie :D

    mój angielski blog
    http://jusstmeeee.blogspot.co.uk/

    mój polski blog
    iknowtheuk.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że zaskoczę Cię czymś jeszcze! :)

      Usuń
  5. jejku jakie piękniaste!! <3 ja kocham szczurki, ale niestety, na razie nie mam na nie warunków :( z resztą mają one jedną wadę: żyją bardzo krótko, a ja się do nich tak przywiązywałam (miałam już 4), że płakałam po ich śmierci tygodniami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo przywiązuję się do szczurków. :) Mam nadzieje, że będą żyć wiecznie! :)

      Usuń
  6. Jakie kochane <3 od zawsze chciałam mieć szczurka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gryzonie są bardzo inteligentnymi zwierzętami. A co do braku tolerancji ze strony ludzi... wiem coś na ten temat, bo sama jestem dumną posiadaczką gadów, m.in. pytona, na którego społeczeństwo jest raczej cięte... życzę powodzenia i oby żyły jak najdłużej te Twoje ogonki :) pozdrawiam.

    wmrokudostrzegamblask.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)