piątek, 13 marca 2015

Post numer 13.

Szczęście w nieszczęściu... O zbliżającym się projekcie.

Witajcie!
Dawno mnie tu nie było.... Ale jak już jestem to opowiem wam o projekcie edukacyjnym, który się zbliża wielkimi krokami oraz o zbiórce pieniędzy! Otóż 20 marca 2015 roku w zespole szkół w Serokomli odbędą się realizacje "pokazów". Mój i moich kolegów/koleżanek dotyczy gryzoni (oczywiście też moich szczurków). Przebieg realizacji projektu udostępnie w drugim tygodniu :).

A o co chodzi w tytule posta "Szczęście w nieszczęściu"? A już wyjaśniam... W ramach tego właśnie projektu "Czy można polubić gryzonie?" zorganizowaliśmy zbiórkę pieniędzy na zwierzęta, które mamy w szkole. Okazała się ona totalną katastrową, gdyż dowiedzieliśmy się jak uczniowe naszej szkoły są obojetni na los zwierząt (mówiąc kolokwialnie mają wywalone!) .W tym wszystkim szęście jest takie, że choć mała grupka osób się złożyła to i tak jest minimum pieniędzy, a nieszczęście to pogarda uczniów wobec zwierząt i to, że kasy na długo nie wystarczy. :(. Jednym słowem to jestem strasznie zawiedziony. Akcję wyobrażałem sobie tak, że uzbieramy mnóstwo pieniędzy, a tu lipa. 
To teraz kilka zdjęć:









Liczę na nowych obserwatorów :)
 Pozdrawiam Tomek.

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie wyszło. Niestety, u mnie w szkole większości osób los zwierząt jest obojętny, a inni to typowi miłośnicy "słotkich piesguff, słotkich klulickuf, kotkuf cy homickuf".
    Śliczne zdjęcia!
    Ja życzę powodzenia w dalszych akcjach, trzymam kciuki, by już następne zakończyły się sukcesem! :)

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. He.. :) Dziękuję. Liczę, że następne akcje powiodą się pozytywnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siema :-D
    Przykro mi, że zbiórka nie wyszła...
    Faktem jest, że coraz mniej ludzi interesuje się zwierzętami
    To okropne
    Życzę powodzenia w projekcie
    Zajebisty gryzoń <3
    Jeśli miałbyś ochotę na opowiadanie, zapraszam do mnie:
    you-are-not-alone-i-am-sorry.blogspot.com
    Pozdrawiam
    xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :). Napewno wejdę na twojego bloga. :)

      Usuń
  4. Szkoda, że ludzie nie interesują się zwierzętami:(
    Masz piękne szczurki:)
    Pozdrawiam
    N U I

    OdpowiedzUsuń
  5. Przykro, że zbiórka nie wyszła.
    Ale następnym razem będzie lepiej, tak trzeba sobie powtarzać. :)
    Czasem też dziwię się, że ludzie mogą mieć takie rzeczy gdzieś.
    Powodzenia w następnych akcjach :)

    Jestem świadoma, że to niezbyt dobra sytuacja do reklamowania bloga, ale mam nadzieję, że nie obrazisz się za link :D
    www.zuziaczkowyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do linku twojego bloga to nie ma sprawy :), masz prawo. Dzięki za wsparcie. :)

      Usuń
  6. jakieś piękne zdjęcia. ;) co do zbiórki jestem zaskoczona, u mnie akurat zawsze na zwierzęta udawało się sporo uzbierać, a i sama często biorę udział w różnych akcja wsparcie, szczególnie dla świnek morskich, które uwielbiam. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)