sobota, 21 lutego 2015

Post numer 12.

Kolejna seria filmów- komenda "chodź".


Witajcie!
Przychodzę dzisiaj do was z kolejnym już filmikiem, który przedstawia komendę "chodź". Jest on w troche rozszerzonej wersji. A co innego jest w tym filmie? A mianowicie.... Dla was różnica pewnie będzie mała, lecz dla mnie są to znaczące postępy. Dlatego, że poprzednio szczurki nie wychodziły z klatki, jednak tym razem udało się uchwycić moment w którym zwierzęta śmiało opszuszczą swoje mieszkanie. Już nie będę przynudzał, powiem jeszcze tylko tyle, że filmik jest średni dlatego, że nagrywałem go z przyjaciółmi i jest tam trochę śmiesznych i "kompromitujących" nas scenek. :)....

Zapraszam. 
Nie jest to klatka, w której szczurki mieszkają. :)

To teraz kilka zdjęć.... :)








Na dzisiaj koniec postu... Wpis pisałem na szybko, więc szału nie ma (sam o tym wiem).... Jutro będzie lepiej! :) 

A tak przy okazji to muszę się pochwalić, że zamówiłem nową, lepszą i większą klatkę... :D

Zapraszam do obserwowania bloga! :)

 





9 komentarzy:

  1. Jakie posłuszne szczurki...:D
    Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejku :) Bardzo pozytywny blog i świetny gryzoń :)
    Pozdrawiam,
    www.susanczajka.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny temat :D
    Zapraszam do mnie ! :D
    http://blanka-weronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie to jest słoodkiee <3 lubie szczurkii, choć bardziej ciągnie mnie w stronę gekonów :3 obserwuję !
    http://typexofxshanell.blogspot.com zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że są postępy :)
    Zapraszamy do naszego chomiczego świata :)
    http://moj-maly-chomik.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  6. osobiscie mam chomiki, ale i szczurek w rodzinie jest. Umie wspina sie robic obroty i skakac z krzesla na krzeslo. ostantio ze wzgledu na chorobe zwariowal ale nadal jest slodziasny; ) Twoj rowniez. Na ostatni zdjeciu taki filozof widze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to widzę, że szurek jest wytresowany. :) Jeśli chcesz to prześlij mi zdjęcia swojego chomika na e-mail. Mam zamiar napisać post o zwierzątkach moich czytelników. :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)