niedziela, 10 maja 2015

Post numer 15.

Zmiany! Na lepsze?.... 

Cześć!

Tak jak obiecywałem wczoraj (09.05.) napiszę dzisiaj o zmianach jakie nastały przez te dwa miesiące przerwy... Myślę, że będzie to dotyczyło szczurów, jak i trochę mojego prywatnego życia. xD No to może najpierw wyleje swoje smutki i żale o projekcie edukacyjnym... W skrócie do zostałem z niego bezczelnie wyrzucony, jak i również nie obyło się bez przekleństw i obelg na mój temat. Ludzie, których uważałem za przyjaciół zachowali się strasznie.... Wymyślili sobię jakąś abstrakcyjną wersje zdażeń, którą powiedzieli pani. A wiecie co jest najlepsze? Że pani im uwieżyła.... Nie dano mi dojść do słowa, wypowiedzieć się.... Każdy poznał  tylko "jedną stronę medalu". Podsumowywując wszystko: 
1. Straciłem starych przyjaciół (z tego akurat bardzo dumny, gdyż okazało się, że każdy koniec ma lepszy początek)
2. Praca jaką włożyłem przepadła.
3. Szczurki nie wystąpiły, nie miały okazji pokazania tego co umieją.

Może mówiąc więcej o szczurkach to najbardziej mnie boli to, że miesiące, które spędziłem nad tresurą poszły się "walić". Nic nie pokazali i nic nie zyskali....

Wiecie co? W głębi serca jestem bardziej zadowolny z tego co się stało niż smutny. Bo patrząc przez brak różowych okularów xD to dzięki temu, że przestałem się kolegować ze starymi przyjaciółmi to zaczełem się rozwijać:
1. Zdawałem egzaminy do szkoły muzycznej, (jeszcze nie ma wyników xD) 
2. Wygrałem 1 miejscie w konkursie plastycznym,
3. Lepsze wyniki w nauce. (??)
4. Nowe, lepsze znajomości!
 Gdy jużo tym opowiedziałem to jest mi dużo lepiej!




KONIEC, jakoś ten tekst mi się nie kleji :)

Jeśli chcecie mnie pocieszyć to walcie śmiało w komentarzach swoje reflesje. :)
ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA! :)
                                                                                    Do zobaczenia! :)



2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)