poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Post numer 16.

Coś mnie tu przyciąga, tylko co to jest?

Cześć!
Od czego tu zacząć? Miałem w planach zawiesić bloga, tylko coś mi jednak nie pozwala. Nie wiem co to jest.. Teraz jestem pewien tylko jednego- muszę wrócić i pisać dalej. Prowadzenie tej strony sprawiało mi wielką przyjemność i pozwalało dzielić się swoim zainteresowaniem. Niewątpliwie tematyka ulegnie zmianie. Nie będę już pisał o szczurkach, ale o innych zwierzętach tj. królik, pies, drugi pies xD i dwa kotki. Blog będzie prowadzony tak samo, nic nie ulegnie zmianie. Po za tym, że tym razem postaram się go nie zostawić. 
Tak więc, wracam do pisania bloga pt. "Czy można polubić zwierzęta?". Tak właśnie, nagłówek i tytuł bloga musiałem zmienić z wiadomych przyczyn.
                              
                                                                                                                                   Pozdrawiam! :)                                                                                                                                                


                                                                                                                    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)