niedziela, 18 stycznia 2015

Dziękuję za 3000 wyświetleń. Liczę na więcej. :)


14 komentarzy:

  1. Gratuluję wyświetleń. Witaj w świecie zwierząt! :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję! :), widzę, że i ty masz blog o zwierzętach. Muszę przyznać, że to drugi blog jaki widzę, który ma równie ogryginalną tematykę! :) Obs=obs?

      Usuń
  2. Gratuluję! co do tematyki, sama mam świnkę morskar, gryzonie to super przyjaciele!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję! :) Zgadzam się, gryzonie to super przyjaciele! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję statystyk! Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wielu wyświetleń! Po za tym, nominowałam Cię do LBA. Więcej szczegółów TUTAJ! *klik*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ooo co za zaszczyt być nominowanym do LBA. Za to również dziękuję! :)

      Usuń
  6. Przeczytałam kilka Twoich postów i jestem miło zaskoczona. Nie jestem fanką gryzoni, ale dzięki Tobie trochę bardziej zrozumiałam. Polubiłam Ci również fanpage, jeśli chodzi o całą resztę jest naprawdę na plus. Nie zastanawiałeś się nad pisaniem jeszcze jednego bloga? Bardziej lifestyle? Świetnie piszesz!
    www.niekontrolowanee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :) A co do lifestyle to myślałem i może niedługo połączę jedno z drugim (hmmm?).

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyświetleń! Wspaniały blog ;)
    http://blantt99-bloq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje tylu wyświetleń :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)