piątek, 23 stycznia 2015

Post numer 9.

Liebster Blog Award.

Witajcie!
Mój blog został nominowany do LBA przez ANNA-ŁADA. W związku z tym muszę odpowiedzieć na 11 pytań, które mi zadano. Postaram się zrobić to szczerze, ale na początek pokarzę wam jakieś zdjęcie. :)

  Jeremiasz.

 Pytania:



1. Dlaczego postanowiłeś zacząć prowadzić bloga?
Mojego bloga postanowiłem prowadzić w związku z projektem edukacyjnym o gryzoniach. Jednak z perspektywy czasu blogowanie sprawiało mi coraz większą przyjemność. Obecnie zdecydowałem się na samodzielność i niezależność. :) 

2. Co cię najczęściej motywuje do wpisów?
Do pisania następnych wpisów motywują mnie przede wszystkim komentarze i obserwacje z waszej strony. Czerpię z tego ogromną radość.

3.Ile czasu poświęcasz na bloga? Czy to dużo?
Dziennie na bloga poświęcam około 1 godziny. Jednak jeśli piszę posta to ok. 2/3 godzin. :) Myślę, że nie jest to jakoś strasznie dużo.

4.Chodzisz na kółka zainteresowań? Dlaczego?
Obecnie nie chodzę na żadne kółka. Jestem z tego niezadowolony, jednak na chwilę obecną nie dam rady rozplanować tak dnia, aby starczyło mi czasu na wszystko.

5. Masz jakieś zwierzę?
Tak mam. Moimi zwierzakami są szczurki. :)

6. Czym zazwyczaj robisz zdjęcia?
Zdjęcia zazwyczaj robię telefon lub aparatem NIKON D80.

7. Na co zwracasz uwagę w innych blogach?
W innych blogach przywiązuję dużą uwagę do wyglądu i do treści wpisów.

8. Na ile oceniasz (w skali od 1-10) swojego bloga? 
Myślę, że mój blog zasługuję na 5 punktów. Zgadzacie się z tym?- piszcie w komentarzach. :)

9. Jakie masz plany na wakację?
Jeszcze nie planowałem nad swoimy wakacjami. :)

10. Jaka było książka, którą ostatnio przeczytałeś?
Ostatnią moją książką było "Mrowisko" :)

11. Jesteś od czegoś uzależniony?
Chyba nie. :)


Moje nominację: 


Moje pytania:

  1. Dlaczego postanowiłeś/-aś zacząć prowadzić bloga?
  2. Co Cię najczęściej motywuje do wpisów?
  3. Ile czasu poświęcasz na bloga? Czy to dużo?
  4. Chodzisz na kółka zainteresowań? Dlaczego?
  5. Masz jakieś zwierzę?
  6. Czym robisz zazwyczaj zdjęcia?
  7. Na co zwracasz uwagę w innych blogach?
  8. Na ile oceniasz (w skali od 1-10) oceniasz swojego bloga?
  9. Jakie masz aktualnie plany na wakacje?
  10. Jaka była książka, jaką ostatnio przeczytałeś/-aś?
  11. Jesteś od czegoś uzależniony/-a?    
                                                                                               Dziękuję jeszcze raz za nominację! :)
                                                                                                             POZDRAWIAM! :)












14 komentarzy:

  1. Ciekawy post i odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że Twój blog zasługuje na więcej niż 5 punktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Blog zasługuje na ponad 10 punktów! Bardzo ciekawy! Piękne szczurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Nie spodziewałem się takich opinii. Jest mi bardzo miło. :)

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana no LBA! http://kajkoszek.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award-nominacja.html :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi, gratuluję nominacji :) Słodki zwierzaczek.

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A jaki masz obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na to pytanie odpowiem jutro, ok?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)