niedziela, 8 lutego 2015

Post numer 10.

Nowy kolega Jeremiasza- Stefan.

       Witajcie!
  W dzisiejszym poście opowiem wam o moim nowym szczurku- Stefanie. Jest to młody zwierzak, który zamieszkuje u mnie ponad miesiąc. Bezproblemowo nawiązał dobre stosunki z Jeremiaszem i są w stanie mieszkać razem w klatce. Bardzo cieszy mnie ten fakt, gdyż nie każdy szczurek potrafi zaprzyjaźnić się z innym. Gryzonie bardzo często się razem bawią. Lubię na to patrzeć ponieważ Stefan jest tak sprytny, zwinny i skoczny, że biedny Jeremiasz nie potrafi nad nim nadążyć. :)
Z moich  obserwacji wynika również, że starszy szczurek dorósł, opiekuje się młodym, troszczy się o niego, a nawet oddaje mu swoją porcje smakołyków. Bardzo się z tego cieszę! :) .....
 Niestety wraz z nowym szczurkiem musiałem oddać Fretkę... Myślę, że trafiła w dobre ręce :)..

Na upamiętnienie Fretki mam filmik z nią w roli głównej. :) (przepraszam za jakość.)
Na tym filmiku Freda szykuję sobie posłanie w tymczasowej klatce. :)
                                               
  
A oto Jeremiasz. :)
PS. Dziękuję za wszystkie otrzymane komentarze i obserwacje oraz przepraszam za tak długą nieobecność. Liczęna większą liczbę odbiorców/czytelników. :)

OBSERWUJCIE BLOGA! :)

18 komentarzy:

  1. Prowadzisz naprawdę świetnego bloga <3 Z chęcią go zaobserwowałam, bo mnie zaciekawiłaś i będę z pewnością wpadać częściej =) <3
    Czy mogłabym liczyć na rewanżyk z Twojej strony? Byłabym bardzo wdzięczna, bardzo mi na tym zależy <3
    http://luxwell.blogspot.com/2015/02/day-without-desire.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma sprawy, z przyjemnością zaobserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak fajnie, że się dogadały :) Jeremiasz jest strasznie uroczy ! :) szkoda, że musiałeś oddać Fredę, ale skoro mówisz, że trafiła w dobre ręce... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, szkoda :(. Też bardzo się ciesze, że się dogadały :)

      Usuń
  4. śliczny <3
    Ja już obserwuje teraz ty :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy może zostać przyjacielem :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie śliczności! To jest dumboszczak czy mi się wydaje? Przesyłam czochranko dla ogonów i zapraszam do mnie :))! [pantafobia.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajrzę! Tak to dumboszczak. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki słodziak ;)
    Szkoda, że fretka musiała zmienić dom ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, też bardzo żałuję z tego powodu... :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakim obiektywem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa przepraszam! :) Całkiem o tym zapomniałem. Jutro wstawie zdjęcia obiektywów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie jestem fanką tego typu zwierzątek,jednak ten jest uroczy!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)