poniedziałek, 9 lutego 2015

Post numer 11.













Rodzeństwo Stefana- Oggy i Elmo.

Witajcie! 
Dzisiaj przychodze do was z myślę, że z fajnym tematem. A mianowicie przedstawię i pokażę wam rodzeństwo Stefana, dwóch braci. Może najpierw dam wam ich zdjęcia, a później trochę o nich opowiem. 






To są właśnie one. Prawda, że śliczne? 

A więc... Stefan, Oggy i Elmo urodzili się w sylwestra (31 grudnia 2014r.). Od razu po tym trafili pod moją opiekę. Zapewniłem im dom i starałem się, aby było im jak najlepiej. Naszykowałem odpowiednie posłanie, kupiłem odpowiednią karmę i wydaminy wrazie, gdyby były jakieś problemy. Naszczęście obeszło się bez kłomotów. Szczurki rozwijały się dobrze (nadal się tak rozwijają) i były bez żadnych wad. Gdy zwierzęta były gotowe do adopcji zmuszony byłem oddać je w ręce innej osoby. Obecnym właścicielem zwierząt jest Patryk- mój kolega z klasy. Jest on bardzo dobrym opiekunem i dobrze je traktuje. Narazie to tyle. W przyszłości napiszę jeszcze o nich...

W następnym poście opowiem wam bliżej o Stefanie oraz pokarzę wam jego zdjęcia. 
Pozdrawiam! Tomek. 

18 komentarzy:

  1. Świetny blog.Ja mam chomika i lubię gryzonie .Pozdrawiam ,zostawiam obserwację i zapraszam do siebie

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ooo jak super! Niesamowity zbieg okoliczności. Mój piesek się tak nazywa. :)

      Usuń
  3. Tupta po mieszkaniu i sam wraca do terrarium :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie te maleństwa :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham szczury i sama mam dwa. Jeden został w domu rodzinnym Yambo (rasowy,mega duży), a jego synek jest ze mną w moim nowym mieszkaniu. Kocham te zwierzęta i nie wyobrażam sobie, że mogłaby się stać krzywda przede wszystkim Litzy (imię tego drugiego). Yamba mam od ok 2 lat, a Litze od sierpnia . Uwielbiam te zwierzaki i z pewnością będę obserwować Twój blog :) Podoba mi się ! :)
    w wolnej chwili wpadnij do mnie (a jak nie chcesz to nie)
    http://everythingxaboutxmex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo jak fajnie, że dołączyłaś do naszego grona! :) Wiem, że jest nieliczna grupa lubiąca szczurki, więc dla mnie liczy się każda osoba, która zaobserwuje mojego bloga. Liczę, że będziesz mnie i moje szczurki odwiedzała czasami na tej stronie. A co do twojego bloga to z przyjemnością będę go odwiedzał! :)

      Usuń
  6. Świetny blog obserwuję i liczę na to samo :) http://art-of-the-raiinbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki, z miłą chęcią zaobserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "wydaminy wrazie, gdyby były jakieś problemy. Naszczęście obeszło się bez kłomotów. " Jakie witaminki? sprzedasz jak nie używane? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jesteś zainteresowany/a to odwiedź jakiś porządniejszy sklep zoologiczny. Polecam :)

      Usuń
  9. jakie słodziaki. <3 a do tego skubane jakie fotogeniczne, żeby zrobić ostre i wyraźne zdjęcie moim świniakom naprawdę trzeba się mocno postarać i trochę naczekać. ;) świetne są. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie urocze<3 http://lethalowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie oddane komentarze. :)